13 maja 2009

Magnolia część 1



Dzisiaj rano zaczęłam haftować gałązkę magnolii. Obrazek będzie niewielki, więc mam nadzieję, że pójdzie szybko. Haftuję muliną Ariadna.
Wzór z Kramu z robótkami nr5-6/2006.
Postępy w haftowaniu będę pokazywać na bieżąco.





Plan na maj został wykonany. Etui na komórkę zrobione i wysłane do właścicielki.
Igielnik też już zrobiony, ale z wysyłką poczekam do końca maja. Na razie podziwiam swoją robotę, bo igielnik wyszedł mi naprawdę świetnie!
I żeby nie było, że czego się nie tknę to idzie jak po maśle, to sprułam zaczętą firankę! Po 40 cm stwierdziłam, że nie podoba mi się górny brzeg, i robię od nowa! A ponieważ olśnienia doznałam w poniedziałek, więc niewiele zrobiłam i nie ma co pokazywać.
Postanowiłam dalej trzymać się planu na maj i w tygodniu haftować, a w weekendy szydełkować firankę. Następna odsłona firanki nastąpi w poniedziałek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz