26 lutego 2009

Skończony zimowy obrazek


Koniec dziubania!
Obrazek wyprany, wyprasowany, czeka na oprawienie.
Pewnie zawiśnie w przedpokojowej galerii moich prac. Tylko tam jest ściana, do której mogę wbić gwóźdź.
Wzór ze starego "Kramu z robótkami"



















Pierwsze koty za płoty, jak mówi stare przysłowie pszczół!
Wyhaftowałam sobie zakładkę. Wzór jest śliczny, ale do końca nie jestem zadowolona z własnoręcznego wykonania! Za gruba wełna w stosunku do kanwy i całość wyszła krzywo. Taki malutki wzorek haftowałam dwa dni, myląc się, prując i klnąc na zmianę!
Ale ponieważ wzór jest naprawdę piękny, zrobię jeszcze ze trzy takie zakładki. Już mam przygotowane nici i kanwę. A ta krzywa paskuda zostanie u mnie.
Wzór tej serduszkowej przeplatanki tu: www.papillon-creations.com
Inne wzory też bardzo ładne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz