6 czerwca 2010

Zagadka rozwiązana.

  Zagadkę odgadła Eltea. Gratuluję zmysłu detektywistycznego! Wygraną zakładkę wyślę jeszcze w tym tygodniu.  
Właśnie BLUE COW SAMPLER  zawiśnie w mojej kuchni.

Do dzisiaj zrobiłam tyle: 


W hafcie wprowadziłam kilka zmian. Zamiast ilości tłuszczu w serze, wyszyłam obecny rok. W oryginalnym schemacie ramka jest niesymetryczna, co nie podoba się mi bardzo, więc będę ją haftować symetrycznie. Popełniłam też trzy błędy, ale nie będę ich poprawiać, bo nie mają aż takiego znaczenia, żeby zawracać sobie nimi głowę.
Do wyhaftowania została mi krowa i reszta ramki i w tym tygodniu powinnam skończyć.
 
  

3 komentarze:

  1. Zapowiada się fajny samplerek a sameplerki to ja uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, proszę, udało mi się zgadnąć. Naprawdę miałam szczęście, co rzadko się zdarza, raczej nie mam szczęścia w konkursach. Miło mi bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzo za śliczną wymiankę. Bardzo mi się podoba!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń