27 czerwca 2010

Dwie szybkie robótki.

Zasłonkę do kuchni już skończyłam, ale zanim ją pokażę, to chcę się pochwalić dzisiejszymi szybkimi robótkami.
Pierwsza z nich, to zakładka do książki. 


Zakładka powstała w 2 minuty, po obejrzeniu programu Mister Maker,
który można obejrzeć na kanale Cbeebies.
Do zrobienia zakładki potrzebne są :
2 patyczki po lodach,
taśma klejąca,
klej magic,
coś na ozdobę.
Patyczki po lodach sklejamy razem u góry taśmą klejącą, klejem magic doklejamy ozdóbkę, która zamaskuje taśmę i zakładka gotowa!
Pisałam to dłużej, niż się robi zakładkę.
Coś mi się wydaje, że Mister Maker (Pan Robótka) będzie moim ulubionym programem!

A druga szybka, ale nie tak błyskawiczna robótka, to ozdobienie zwykłej koszulki.
Nie lubię koszulek ze ściągaczem pod szyją, mam wrażenie, że dusi mnie zmora.
Jakiś czas temu kupiłam popielatą koszulkę, ale jej nie nosiłam, bo dusi, bo zmora, bo tysiąc innych powodów!
Aż tu nagle, jednego pięknego dnia dostałam od mojej przyjaciółki śliczną gipiurową, czarną koronkę! I już wiedziałam do czego ją wykorzystam!
Zwykła koszulka zamieniła się w koszulkę niezwykłą.


Przemiana dokonała się w ciągu dwóch godzin.
Po przyszyciu koronki, nadmiar materiału wraz ze zmorowato - duszącym ściągaczem został wycięty, a koszulka zyskała ciekawy wygląd.
Koszulkę miałam już dzisiaj na sobie i nosi się ją bardzo dobrze, nic się nie zwija i nie marszczy.
 

2 komentarze:

  1. Mam identyczny problem z fajną skądinąd koszulką (ciasno pod szyją). Też właśnie przemyśliwuję nad chlaśnięciem ściągacza i obszyciem czymś tam, niekoniecznie koronką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły! Ja jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń