29 lipca 2011

3 w 1

1.
Dzięki mojemu tajnemu wysłannikowi, mogę nacieszyć się swoim osobistym, najnowszym Cross Stitcher!!
 





Cieszę się jak małe dziecko! Oglądam, przeglądam, wyczytuję reklamy, zachwycam się i tak już od czterech dni!
Jeszcze raz dziękuję Sss.
2.
Kolorowa włóczka, Diva Batik Design 3240, (kupiona w e-dziewiarce) jest cudowna!
Jest tak cudowna, że nie wiedziałam co z niej robić  pięć razy zaczynałam i pięć razy prułam. 
Najpierw zaczęłam szydełkową bluzkę, ale wychodziła za mała, zaczęłam następną, za duża, a na dodatek wychodziła pasiasta pstrokacizna. 


W końcu zaczęłam robić bluzkę na drutach, i jak przybędzie jej trochę więcej, to się pochwalę. Ale na razie mi się podoba to co robię, przestało być pstrokate, jest tylko pasiaste.

3.
Szydełkowa serwetka zrobiona już jakiś czas temu, ale jakoś nie doczekała się wpisu.


Zrobiona z białych bawełnianych nici, średnica 22 cm.
Do kupienia za 20 zł.

2 komentarze:

  1. Gazetki zazdroszczę, a włóczka super - fajne kolorki :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zazdroszczę gazetek, na pewno już masz jakiś projekcik na oku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń