24 czerwca 2011

Poszewki na poduszki.


Siostra poprosiła mnie o uszycie poszewki dla mającego pojawić się na świecie maluszka. Trochę podumałam, poukładałam sobie w głowie projekt, zgromadziłam potrzebne materiały i uszyłam dwukolorową poszewkę. 
Tył:


 
 
Po bokach wzorzysta bawełna, 
środek białe płótno,
wiązanie na troczki.


 
Przód z haftem, i węższe wzorzyste boki. 
Zdjęcia takie sobie, jeszcze przed praniem i prasowaniem.


 
Poszewkę z haftowaną sową uszyłam wczoraj, w prezencie dla taty.


Musicie mi uwierzyć, poszewka jest prosta. 


Tył poszewki trochę kombinowany, ale ma swój urok.
Do uszycia tej poszewki użyłam haftu własnoręcznie zrobionego, innej poszewki w paski i kółka, oraz koronki, którą dostałam od Iss-oli. 

2 komentarze:

  1. O misiach nie wspomniałaś :)
    A sowiasta poducha dla taty wyszła Ci zawodowo!
    Sss

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne poszewki i bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń