14 kwietnia 2009

Zakładka i tajny projekt




Zrobiłam dla siebie taką zakładkę. Starałam się wiernie odwzorować kształt ołówka i myślę, że zakładka wyszła świetnie. Najtrudniejsze było zszycie i umieszczenie szydełkowego bazgrołka, ponieważ w tym miejscu są tylko trzy krzyżyki.
Zakładka zamieszkała w aktualnie czytanej książce.
Na razie skończyłam z zakładkami, bo skończyły mi się resztki kanwy i rozpoczęłam TAJNY PROJEKT i mam już zgromadzone materiały na nowy obrazek.

To jest początek w/w projektu. W tej chwili mam już zrobione dużo więcej. I tak już za dużo widać!
Wzorek bardzo prosty i szybki w haftowaniu, ale mam zamiar utrudnić sobie trochę życie i szycie, i myślę nad wykończeniem tego "podszewką".
Wiem co to ma być, ale myślę nad wykończeniem. Ale znając siebie, to jeszcze mi się odmieni ze trzy razy!

1 komentarz:

  1. Pomysłowa ta zakładka ołówkowa. Jeszcze takiej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń