27 kwietnia 2009

Tajny projekt - zakończenie


Tajny projekt już zakończony. Praca została wyprana, nakrochmalona i wyprasowana. Jutro ją ładnie pozszywam i dodam elementy wykończeniowe czyli frędzle, bambusowy kijek i zawieszkę. Całość pokażę dopiero jak banner zostanie wręczony osobie, dla której go zrobiłam. Mam nadzieję, że przyniesie jej szczęście!
A na zdjęciu widać jeszcze haft bez tych elementów, które pozwoliłyby rozpoznać co to jest.
A takie zdjęcie jest efektem mojego szperania po sieci. Na blogu Filiżanka herbaty z... myszką można wygrzebać linki do stron, gdzie można się pobawić w upiększanie zdjęć. Polecam tego bloga, miło się czyta i można się dowiedzieć dużo nowego.


A dzisiaj kupiłam sobie dwie gazetki robótkowe.
Pierwsza to włoskie "Uncinetto facile tutto filet", ze wzorami filetowymi. Z tej gazetki mam zamiar zrobić dwie rzeczy. Po pierwsze firankę do kuchni z tym wzorem, a po drugie "obrazek" z aniołkiem. Firankę już zaczęłam robić, ale biorąc pod uwagę, że na szydełku robię tylko wtedy, kiedy Mamcin grzebie w piachu, to potrwa to dłuuuugo! Mam zamiar ją skończyć do przyszłej wiosny. O postępach napiszę jak już będzie coś widać, bo zrobiłam dopiero pierwszy rządek.





Drugi dzisiejszy zakup widać na zdjęciu.
Nie jestem fanką takich kuchennych kurzołapek, ale spodobało mi się kilka wzorów. Bardzo fajne są te sówki, i żabka jest śliczna, a i dynie mają swój urok. Niektóre wzory pewnie wyhaftuję krzyżykami jako obrazki.


1 komentarz:

  1. No miło,że ktoś ma coś podobnego do mnie. Moim marzeniem jest zapełnić ścianę moimi pracami.Ale na to trzeba trochę pieniędzy i czasu a roczne dzieciątko skutecznie utrudnia i jedno i drugie :)) ale mam swoje postanowienia i skutecznie zamierzam się z nich wywiązywać. Pozdrawiam i zachęcam do częstszego zaglądania bo zapewniam, że będzie się działo i to w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń