7 lipca 2009

Zielony obrazek do kuchni.

Dzień bez robótki jest dniem straconym!
I żeby nie marnować robótkowo kolejnego dnia, dzisiaj zaczęłam niewielki haft z przeznaczeniem na obrazek do kuchni.


Haftuję na zielonej kanwie białym kordonkiem. Wzór zaczerpnięty z włoskiego pisma z wzorami filetowymi. A takie wzory doskonale nadają się na haft jednokolorowy.
Bardzo mi się spodobał ten wzorek, a że miałam odpowiedni kawałek kanwy w ciemnozielonym kolorze, więc nie zastanawiałam się długo. Nawet mam odpowiedni kawałeczek ściany, na której zawiśnie gotowy obrazek.

Ostatnio każde popołudnie spędzamy na Kąpielisku Leśnym, więc czasu na robótki mam trochę mniej.
http://www.tur.gliwice.pl/galeria-zdjec-lesne.html
Mamcin szaleje i biega jak nakręcony. Jest go wszędzie pełno! jak nie w brodziku, to w baseniku albo "rzeczce". A ja wyrabiam kondycję latając za nim. Jedyny czas kiedy mogę sobie popływać, to ten kiedy Mamcina na placu zabaw pilnuje dziadek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz