9 marca 2009

Kartki


Zrobiłam trzy świąteczne kartki dla moich przyjaciół, wzory wzięte z głowy, a wykonanie oczywiście własnoręczne.

Jajko sadzone nr 1, wyhaftowane jest na płótnie ściegiem łańcuszkowym, a brzeg ściegiem dzierganym, jak przy hafcie richelieu. Pod żółtkiem jest kawałek płatka kosmetycznego i malutki magnesik. Całość jest przyklejona do kartki klejem. Po świętach będzie można wyciąć jajko i mieć magnes na lodówkę.












Jajko sadzone nr 2, wyhaftowałam na kanwie półkrzyżykami, podłożyłam płatek kosmetyczny i przykleiłam do kartonika, potem wycięłam wzdłuż konturów i dopiero potem przykleiłam na perłową błyszczącą kartkę.














Kartka trzecia, to jajko na twardo.Brzeg obszyty
ściegiem dzierganym żółtą muliną. Całość ozdobiona
przyklejonymi kolorowymi kwiatuszkami z pasmanterii i przyklejona do kartki.










Brakuje tylko napisu "WESOŁYCH ŚWIĄT" oraz życzeń i kartki w stosownym czasie rozjadą się po świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz