7 września 2009

Woreczek na wymianę

Już mogę pokazać woreczek jaki przygotowałam na wymianę dla Agnieszki http://agnieszkamd.blogspot.com/ . W jej ulubionych kolorach, żółtym i brązowym.


Środkowa część woreczka jest z płótna i ozdobiłam ją motywem róży wykonanym haftem richelieu. Dół i góra są zrobione z brązowego kordonka na cieniutkich drutach. Początkowo miałam zamiar płótno wykończyć szydełkiem, ale wychodził mi wór na kartofle, a nie woreczek. Sprułam wszystko co zrobiłam, wzięłam druty i zrobiłam ozdobną górną "koronkę". Potem trochę kombinowałam z dołem, ale w końcu zdecydowałam się na wykończenie go również na drutach, tym razem ściegiem gładkim. Po praniu, krochmaleniu i prasowaniu powycinałam zbędny materiał przy wzorze, wyprasowałam jeszcze raz a na koniec przez dziurki przy "koronce" przewlekłam żółtą satynową wstążeczkę do wiązania.

Jak już miałam gotowy woreczek to zabrałam się za drobiazgi czyli malutką serduszkową zakładkę i biscornu oraz za gromadzenie przydasi.
W szale tworzenia, gromadzenia i pakowania nie zrobiłam zdjęcia! wcześniej pokazałam zakładkę i biscornu, a resztę mozna obejrzeć na blogu Agnieszki.

Bardzo się cieszę, że Agnieszce to wszystko się spodobało

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz