20 grudnia 2009

Zawieszka

W piątek dotarła do mnie zawieszka z zabawy u Sebastiana.
Zawieszkę na choinkę dostałam od Małgosi.

W kopercie znalazłam takie oto śliczne maleństwo:



Starannie wyhaftowane błyszcząca nitką i ozdobione koralikami.
Oprócz zawieszki w kopercie znalazła się również zrobiona przez Małgosię wyszyta złotą nicią świąteczna kartka :




W środku kartki bardzo miłe słowa i życzenia świąteczne.
Zawieszka oraz kartka bardzo mi się podobają!


Zielone maleństwo już wisi na mojej choince.





Niestety, przy intensywnym oglądaniu i podziwianiu urwałam sznureczek. Na razie zawiązałam to prowizorycznie, ale będę musiała to porządnie naprawić, żeby cieszyć się tą zawieszką w kolejnych latach.

Małgosiu dziękuję bardzo za śliczny prezent. Cieszę się ogromnie, że ta malutka zielona choineczka trafiła właśnie do mnie.


1 komentarz:

  1. bardzo miło mi że zawieszka się podoba:) też się cieszę, że mogłam ją dla Ciebie przygotować:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń