9 grudnia 2009

Gwiazdki

Wczoraj i dzisiaj rozrywałam się robiąc szydełkowe gwiazdki.
Bardzo przyjemne i szybkie robótki, i w każdej chwili można zająć się czymś innym bez tracenia wątku.


Powstało kilka gwiazdek złotych:



i kilkanaście białych: 



Wzory się powtarzają, więc nie fotografowałam wszystkich.
Niektóre gwiazdki są śliczne, a niektóre takie sobie, ale jak na moje pierwsze gwiazdkowanie, to wyszły całkiem znośne.



Gwiazdka złota i błyszcząca.












Gwiazdka biała.














Wszystkich gwiazdek zrobiłam 25, a jutro zrobię kolejnych kilka, bo z każdą kolejną gwiazdką nabieram wprawy.



2 komentarze:

  1. Śliczne są! Musze Ci powiedzieć moja droga, że rozmyśliwuje nad zaproponowaniem Ci uczenia mnie dziergania...w ramach terapii, bo mam sobie coś znaleźć...eh... ściskam mocno kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne gwiazdeczki:) Ja niestety nie umiem takich cudeniek robić...

    OdpowiedzUsuń