9 listopada 2009

Ozdobna taśma do firanki

Dzisiaj zaczęłam robić ozdobną taśmę do firanki. Zostało mi dosyć sporo kordonka ze złotą nitką, i tak sobie pomyślałam, że zrobię taśmę i doszyję do niej tiul i powstaną świąteczne zazdrostki.

Taśma ma szerokość 10,5 cm, a na długość muszę zrobić ok 64cm. Wzór gwiazdki jest bardzo prościutki i szydełkowanie idzie mi bardzo szybko. Przy sprzyjających wiatrach dzisiaj powinnam skończyć pierwszą taśmę.

Jutro lub pojutrze będę mogła wysłać paczkę z wymiankowej zabawy u Agnieszki, bo już prawie wszystko mam zrobione i zgromadzone.
Powoli myślę nad zawieszką, ale nie znam jeszcze osoby, dla której mam ją zrobić, więc na razie przeglądam wzory.

1 komentarz:

  1. Fajny pomysł na ta tasiemkę.Napisz do mnie e-maila (adres mam w zakładkach) to podeslę ci wzorek na bieznik jesli chcesz.

    OdpowiedzUsuń