15 kwietnia 2010

Coś nowego i jeszcze jedna chusta.

 Przed świętami zaczęłam szydełkować firankę. 
Chciałam mieć subtelną i zwiewną firankę do sypialni, więc szydełkuję ją z cienkiej nici, a w swoich zbiorach znalazłam wzór na półkolistą zazdrostkę.
Święta spędziłam na intensywnym szydełkowaniu:


Ponieważ jeden taki element to za mało, więc muszę zrobić jeszcze dwa, a potem połączyć je w jedną całość.
Na razie mam zrobione 75% drugiej, więc na efekt końcowy przyjdzie jeszcze trochę poczekać, ale już mi się podoba.

Przed świętami zrobiłam kolejne dwie chusty, które połączyłam w jedno poncho:


Chusta powstała dla mojej starszej siostrzenicy.
Włóczka fajna, ale trochę zbyt gruba jak na tego typu robótkę, więc chusta nie jest duża, i nie układa się miękko.
Z dwóch 100 g motków zostało mi około 1,5 metra włóczki, i obawiałam się że mi nie starczy na pozszywanie. 

W sumie zrobiłam już 10 chust, i mam ochotę na jeszcze kilka.

4 komentarze:

  1. Piękna ta chusta i ten kolor!!Szydełkowa część firaneczki bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale no to ja też chce chustę :(;(;(;(;(;( Czuję sie normalnie pominięta i niekochana ...
    A swoją droga firanka to cacuszko...

    Sss...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek Azali pochodzi z Haftów Polskich nr.9/2009,jak chcesz to mogę Ci przesłać wzorek ,podaj adres e-mailowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Jestem początkująca w szydełkowaniu, podziwiam prace, są przepiękne a firaneczka - cudo. Czy byłaby możliwość przesłania schematu firaneczki? Podaję adres iza-malejka@go2.pl Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń